Στόχοι:

  1. Η δημιουργία ενός εταιρικού division, παροχής καθετοποιημένων υπηρεσιών logistics για τρίτους με εξειδίκευση στην αγορά του φαρμάκου και του καλλυντικού (pharma 3PL services).
  2. Η ανάπτυξη VAS (Value Added υπηρεσίες) με σκοπό την μετάβαση μας σε υπηρεσίες 4PL.
  3. Εδραίωση στην Ελληνική αγορά, και ανάπτυξη δραστηριότητας εκτός Ελλάδας (αρχικά σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης).

Όραμα:

«Να γίνουμε η μοναδική εταιρεία 4PPL (Fourth Party Pharma Logistics) που θα παρέχουμε end 2 end ποιοτικές υπηρεσίες για φάρμακα, παραφάρμακα, ιατροτεχνολογικά προϊόντα και καλλυντικά»

Τα κέντρα διανομής μας βρίσκονται στην περιοχή νοτίου Ελλάδος (στη Μαγούλα Αττικής) και στην περιοχή βορείου Ελλάδος (στην Θέρμη). Πιο συγκεκριμένα:

Κέντρο διανομής νοτίου Ελλάδος:

koper-logistics-notiou-ellados

  • 6.000τ.μ. με ελεγχόμενη θερμοκρασία (15ο – 25ο) με δυνατότητα επέκτασης
  • 250 κυβικά ψυγείο
  • Σύστημα πυρανίχνευσης και αυτόματης πυρόσβεσης
  • Βιομηχανικό δάπεδο
  • Αντισεισμικά back 2 back ράφια βαρέως τύπου
  • Ηλεκτροϋδραυλικές ράμπες
  • Γραφεία 70τ.μ.

Κέντρο διανομής βορείου Ελλάδος:

https://koper.gr/wp-content/uploads/2020/05/koper-logistics-voreiou-ellados

  • Περιοχή Θέρμης
  • 1.000 τ.μ. με ελεγχόμενη θερμοκρασία (15ο – 25ο)
  • 150 κυβικά ψυγείο
  • Σύστημα πυρανίχνευσης και αυτόματης πυρόσβεσης
  • Βιομηχανικό δάπεδο
  • Αντισεισμικά back 2 back ράφια βαρέως τύπου
  • Ηλεκτροϋδραυλικές ράμπες
  • Γραφεία

Το προσωπικό του τμήματος Logistics, απαρτίζεται από 22 άτομα συνολικά (2 warehouse managers, 7 εργαζόμενοι αποθήκης, 4 άτομα back office/ customer service και 9 οδηγοί).

Όλοι οι εργαζόμενοι είναι άρτια εκπαιδευμένοι σε θέματα logistics (αποθήκευσης – διανομής), και με τεράστια εμπειρία στις διαδικασίες των φαρμάκων.

Ο στόλος & το μοντέλο διανομής μας αποτελείται από:

  • Ιδιόκτητος στόλος 9 φορτηγών και VAN (EURO 6, EURO 5, EURO 4) με ελεγχόμενη θερμοκρασία και δυνατότητα καταγραφικών.
  • Στόλος ΦΔΧ (Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης) αποκλειστικής συνεργασίας (με τις κατάλληλες προδιαγραφές για την διανομή φαρμάκων).
  • Συνεργασία με μεταφορικές για διανομή εκτός Αττικής και Νομού Θεσσαλονίκης, η επιλογή των οποίων έχει γίνει με αυστηρά κριτήρια.
  • POD (Proof of Delivery). Καθημερινή ενημέρωση των παραδόσεων σε πανελλαδικό επίπεδο.

koper-logistics-stolos

Η εταιρεία μας επενδύει συνεχώς σε τεχνολογίες αιχμής με στόχο την αναβάθμιση των συστημάτων και των διαδικασιών. Πιο συγκεκριμένα:

Για το ERP μας χρησιμοποιούμε το Sen από την Singular Logic, ενώ το το WMS που χρησιμοποιείται είναι το GalaxyΕφοδιαστική από την ίδια εταιρεία.

Όλα τα προϊόντα σκανάρονται σε κάθε στάδιο ώστε να διατηρούμε την ιχνηλασιμότητα τους μέχρι να φτάσουν στον τελικό παραλήπτη.

Πιστοποιήσεις:

Ολοκληρωμένη διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας φαρμάκου

  • Φορτοεκφορτώσεις, παραλαβές, shorting, παλετοποίηση.
  • Υπηρεσίες αποθήκευσης (storage, προετοιμασία παραγγελιών).
  • Υπηρεσίες door2door διανομής σε όλα τα κανάλια (χονδρεμπόριο-φαρμακαποθήκες, φαρμακεία, αλυσίδες super market, e-commerce points).
  • Reverse logistics services (διαχείρισης καταστροφών).
  • Υπηρεσίες δευτερογενούς συσκευασίας (ΕΟΦοσήμανση, labeling, promotion).
  • Value added υπηρεσίες (αντικαταβολές, ασφάλιση εμπορευμάτων).
  • Reporting (stock image, POD) και KPIs (επιτυχία παραδόσεων, stock accuracy).
  • Απογραφές (ετήσια, έκτακτες και κυκλικές).
  • Forwarding – μεταφορές (εισαγωγές + εξαγωγές) Α’ υλών και έτοιμων προϊόντων.
  • Εκτελωνιστικές υπηρεσίες.

Η βασική ροή διαδικασιών χωρίζεται σε 3 πυλώνες: Παραλαβές, Προετοιμασία παραγγελιών, Επιστροφές.
Αναλυτικότερα:

Παραλαβές:

  • Ενημέρωση για επικείμενη εισαγωγή.
  • Δημιουργία αναμενόμενης άφιξης.
  • Εκφόρτωση και παραλαβή.
  • Επικόλληση ετικετών ΕΟΦ (όπου απαιτείται).
  • Ενημέρωση συστήματος και εκτύπωση barcode ετικετών.
  • Τακτοποίηση στον αποθηκευτικό χώρο (put away).
  • Reporting παραλαβής.

Προετοιμασία Παραγγελιών:

  • Παραλαβή αρχείου παραγγελιών (σε καθορισμένη ώρα – cut off time).
  • Ενημέρωση συστήματος.
  • Picking παραγγελιών βάσει πρωτοκόλλου (π.χ. FIFO).
  • Επικόλληση ετικέτας με στοιχεία παράδοσης σε κάθε παραγγελία.
  • Ταξινόμηση παραγγελιών ανά δρομολόγιο.
  • Έλεγχος ορθής προετοιμασίας βάσει παραστατικών.
  • Διορθωτικές κινήσεις (όπου και αν χρειάζεται).
  • Φόρτωση στα φορτηγά διανομής.

Επιστροφές:

  • Ενημέρωση παραλαβών επιστρεφόμενων προϊόντων.
  • Προγραμματισμός.
  • Παραλαβή από το σημείο – πελάτης (υπογραφή ορθής παραλαβής από τον οδηγό μας).
  • Μεταφορά στην αποθήκη.
  • Παραλαβή επιστροφής σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο (χώρο επιστρεφόμενων).
  • Κατάργηση σήμανσης ΕΟΦ.
  • Χαρακτηρισμός επιστροφών σε «ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ» ή «ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ».
  • Αποθήκευση ανάλογα τον χαρακτηρισμό.
  • Διαδικασία καταστροφής (για τα ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ).

Τα στάδια της 3PL συνεργασίας, αναλύονται ως εξής:

  • Υπογραφή NDA
  • Αποστολή ερωτηματολογίου για συλλογή στοιχείων
  • Αξιολόγηση στοιχείων και κοστολόγηση
  • Κατάθεση προσφοράς
  • Συμφωνία και υπογραφή σύμβασης
  • Διαμόρφωση αποθηκευτικού χώρου
  • ΙΤ εφαρμογές
  • Ενημέρωση προσωπικού
  • Go live

Η ΚΟΠΕΡ Α.Ε. έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό και ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής ικανό να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της. Η Συνέπεια, η Ταχύτητα, η Ευελιξία, η Προσαρμογή είναι στοιχεία που την διαφοροποιούν και της προσδίδουν χαρακτήρα άριστου συνεργάτη στην παροχή Υπηρεσιών.

Διαθέτοντας σύγχρονους αποθηκευτικούς χώρους σε θέσεις κλειδιά (Αθήνα & Θεσσαλονίκη) διανέμει ταχύτατα φορτία μικρού και μεγάλου όγκου, εντός και εκτός Αττικής. Το κέντρο διανομής της Θεσσαλονίκης εξυπηρετεί τις ανάγκες της Βορείου Ελλάδας.

Έχοντας ευρύ και απαιτητικό πελατολόγιο σε όλη την Ελλάδα (Νοσοκομεία, Κλινικές, Φαρμακαποθήκες) η ΚΟΠΕΡ Α.Ε. καταφέρνει να εξυπηρετεί στον μικρότερο δυνατό χρόνο παράδοσης.

Στόχος της, η διαρκής ποιοτική προσφορά υπηρεσιών στον τομέα της εξυπηρέτησης των πελατών της.

H ΚΟΠΕΡ Α.Ε. συμβαδίζοντας με την ανάπτυξη της αγοράς επενδύει συνεχώς στην διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.

Με γνώμονα την ανάπτυξη και διατήρηση μιας μακροπρόθεσμης σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, εφαρμόζει νέα πολιτική που προσανατολίζεται στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Εταιρίες όπως η FRESENIUS KABI έχουν εμπιστευθεί την διανομή των προϊόντων τους, στην ΚΟΠΕΡ Α.Ε.

Στόχοι:

  1. Η δημιουργία ενός εταιρικού division, παροχής καθετοποιημένων υπηρεσιών logistics για τρίτους με εξειδίκευση στην αγορά του φαρμάκου και του καλλυντικού (pharma 3PL services).
  2. Η ανάπτυξη VAS (Value Added υπηρεσίες) με σκοπό την μετάβαση μας σε υπηρεσίες 4PL.
  3. Εδραίωση στην Ελληνική αγορά, και ανάπτυξη δραστηριότητας εκτός Ελλάδας (αρχικά σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης).

Όραμα:

«Να γίνουμε η μοναδική εταιρεία 4PPL (Fourth Party Pharma Logistics) που θα παρέχουμε end 2 end ποιοτικές υπηρεσίες για φάρμακα, παραφάρμακα, ιατροτεχνολογικά προϊόντα και καλλυντικά»

Τα κέντρα διανομής μας βρίσκονται στην περιοχή νοτίου Ελλάδος (στη Μαγούλα Αττικής) και στην περιοχή βορείου Ελλάδος (στην Θέρμη). Πιο συγκεκριμένα:

Κέντρο διανομής νοτίου Ελλάδος:

koper-logistics-notiou-ellados

  • 6.000τ.μ. με ελεγχόμενη θερμοκρασία (15ο – 25ο) με δυνατότητα επέκτασης
  • 250 κυβικά ψυγείο
  • Σύστημα πυρανίχνευσης και αυτόματης πυρόσβεσης
  • Βιομηχανικό δάπεδο
  • Αντισεισμικά back 2 back ράφια βαρέως τύπου
  • Ηλεκτροϋδραυλικές ράμπες
  • Γραφεία 70τ.μ.

Κέντρο διανομής βορείου Ελλάδος:

https://koper.gr/wp-content/uploads/2020/05/koper-logistics-voreiou-ellados

  • Περιοχή Θέρμης
  • 1.000 τ.μ. με ελεγχόμενη θερμοκρασία (15ο – 25ο)
  • 150 κυβικά ψυγείο
  • Σύστημα πυρανίχνευσης και αυτόματης πυρόσβεσης
  • Βιομηχανικό δάπεδο
  • Αντισεισμικά back 2 back ράφια βαρέως τύπου
  • Ηλεκτροϋδραυλικές ράμπες
  • Γραφεία

Το προσωπικό του τμήματος Logistics, απαρτίζεται από 22 άτομα συνολικά (2 warehouse managers, 7 εργαζόμενοι αποθήκης, 4 άτομα back office/ customer service και 9 οδηγοί).

Όλοι οι εργαζόμενοι είναι άρτια εκπαιδευμένοι σε θέματα logistics (αποθήκευσης – διανομής), και με τεράστια εμπειρία στις διαδικασίες των φαρμάκων.

Ο στόλος & το μοντέλο διανομής μας αποτελείται από:

  • Ιδιόκτητος στόλος 9 φορτηγών και VAN (EURO 6, EURO 5, EURO 4) με ελεγχόμενη θερμοκρασία και δυνατότητα καταγραφικών.
  • Στόλος ΦΔΧ (Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης) αποκλειστικής συνεργασίας (με τις κατάλληλες προδιαγραφές για την διανομή φαρμάκων).
  • Συνεργασία με μεταφορικές για διανομή εκτός Αττικής και Νομού Θεσσαλονίκης, η επιλογή των οποίων έχει γίνει με αυστηρά κριτήρια.
  • POD (Proof of Delivery). Καθημερινή ενημέρωση των παραδόσεων σε πανελλαδικό επίπεδο.

koper-logistics-stolos

Η εταιρεία μας επενδύει συνεχώς σε τεχνολογίες αιχμής με στόχο την αναβάθμιση των συστημάτων και των διαδικασιών. Πιο συγκεκριμένα:

Για το ERP μας χρησιμοποιούμε το Sen από την Singular Logic, ενώ το το WMS που χρησιμοποιείται είναι το GalaxyΕφοδιαστική από την ίδια εταιρεία.

Όλα τα προϊόντα σκανάρονται σε κάθε στάδιο ώστε να διατηρούμε την ιχνηλασιμότητα τους μέχρι να φτάσουν στον τελικό παραλήπτη.

Πιστοποιήσεις:

Ολοκληρωμένη διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας φαρμάκου

  • Φορτοεκφορτώσεις, παραλαβές, shorting, παλετοποίηση.
  • Υπηρεσίες αποθήκευσης (storage, προετοιμασία παραγγελιών).
  • Υπηρεσίες door2door διανομής σε όλα τα κανάλια (χονδρεμπόριο-φαρμακαποθήκες, φαρμακεία, αλυσίδες super market, e-commerce points).
  • Reverse logistics services (διαχείρισης καταστροφών).
  • Υπηρεσίες δευτερογενούς συσκευασίας (ΕΟΦοσήμανση, labeling, promotion).
  • Value added υπηρεσίες (αντικαταβολές, ασφάλιση εμπορευμάτων).
  • Reporting (stock image, POD) και KPIs (επιτυχία παραδόσεων, stock accuracy).
  • Απογραφές (ετήσια, έκτακτες και κυκλικές).
  • Forwarding – μεταφορές (εισαγωγές + εξαγωγές) Α’ υλών και έτοιμων προϊόντων.
  • Εκτελωνιστικές υπηρεσίες.

Η βασική ροή διαδικασιών χωρίζεται σε 3 πυλώνες: Παραλαβές, Προετοιμασία παραγγελιών, Επιστροφές.
Αναλυτικότερα:

Παραλαβές:

  • Ενημέρωση για επικείμενη εισαγωγή
  • Δημιουργία αναμενόμενης άφιξης
  • Εκφόρτωση και παραλαβή
  • Επικόλληση ετικετών ΕΟΦ (όπου απαιτείται)
  • Ενημέρωση συστήματος και εκτύπωση barcode ετικετών
  • Τακτοποίηση στον αποθηκευτικό χώρο (put away)
  • Reporting παραλαβής

Προετοιμασία Παραγγελιών:

  • Παραλαβή αρχείου παραγγελιών (σε καθορισμένη ώρα – cut off time)
  • Ενημέρωση συστήματος
  • Picking παραγγελιών βάσει πρωτοκόλλου (π.χ. FIFO)
  • Επικόλληση ετικέτας με στοιχεία παράδοσης σε κάθε παραγγελία
  • Ταξινόμηση παραγγελιών ανά δρομολόγιο
  • Έλεγχος ορθής προετοιμασίας βάσει παραστατικών
  • Διορθωτικές κινήσεις (όπου και αν χρειάζεται)
  • Φόρτωση στα φορτηγά διανομής

Επιστροφές:

  • Ενημέρωση παραλαβών επιστρεφόμενων προϊόντων
  • Προγραμματισμός
  • Παραλαβή από το σημείο – πελάτης (υπογραφή ορθής παραλαβής από τον οδηγό μας)
  • Μεταφορά στην αποθήκη
  • Παραλαβή επιστροφής σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο (χώρο επιστρεφόμενων)
  • Κατάργηση σήμανσης ΕΟΦ
  • Χαρακτηρισμός επιστροφών σε «ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ» ή «ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ»
  • Αποθήκευση ανάλογα τον χαρακτηρισμό
  • Διαδικασία καταστροφής (για τα ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ)
Η ΚΟΠΕΡ Α.Ε. έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό και ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής ικανό να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της. Η Συνέπεια, η Ταχύτητα, η Ευελιξία, η Προσαρμογή είναι στοιχεία που την διαφοροποιούν και της προσδίδουν χαρακτήρα άριστου συνεργάτη στην παροχή Υπηρεσιών.

Διαθέτοντας σύγχρονους αποθηκευτικούς χώρους σε θέσεις κλειδιά (Αθήνα & Θεσσαλονίκη) διανέμει ταχύτατα φορτία μικρού και μεγάλου όγκου, εντός και εκτός Αττικής. Το κέντρο διανομής της Θεσσαλονίκης εξυπηρετεί τις ανάγκες της Βορείου Ελλάδας.

Έχοντας ευρύ και απαιτητικό πελατολόγιο σε όλη την Ελλάδα (Νοσοκομεία, Κλινικές, Φαρμακαποθήκες) η ΚΟΠΕΡ Α.Ε. καταφέρνει να εξυπηρετεί στον μικρότερο δυνατό χρόνο παράδοσης.

Στόχος της, η διαρκής ποιοτική προσφορά υπηρεσιών στον τομέα της εξυπηρέτησης των πελατών της.

H ΚΟΠΕΡ Α.Ε. συμβαδίζοντας με την ανάπτυξη της αγοράς επενδύει συνεχώς στην διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.

Με γνώμονα την ανάπτυξη και διατήρηση μιας μακροπρόθεσμης σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, εφαρμόζει νέα πολιτική που προσανατολίζεται στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Εταιρίες όπως η FRESENIUS KABI έχουν εμπιστευθεί την διανομή των προϊόντων τους, στην ΚΟΠΕΡ Α.Ε.